Friday, June 15, 2012

REVIEW WED : PELAMIN

[Auto Published]


Assalamualaikum w.b.t

Pagi ni sebelum start study, saya nak review pasal pelamin. Pelamin saya biasa-biasa je, tapi bagi saya simple dan cantik.. sesuai la ngan rumah saya yang ruang agak sempit sikit. So mana-mana b-2-b yang tengah mencari-cari pelamin murah tapi cantik, saya rekomenkan anda Butik FiedaErdy ni~ ^^

Ni la pelaminnya

Pelamin satu panel
Butik : FiedaErdy Wedding Boutique, Kuala Terengganu
Owner (Fieda)
Pakej : RM1600 (Sekali ngan hiasan bilik pengantin dan meja beradap)

*Sesape yang duk area Kuala Terengganu, sila-sila lah singgah Butik FiedaErdy ni..Usha page dia.. banyak pelamin-pelamin yang menarik dan cantik...updated!! Yang penting sekali, agak murah kalau nak compare ngan pakej-pakej yang ditawarkan oleh butik pengantin lain. Servis sangat memuaskan. Owner yang sangat baik, cool dan sporting ^^*

Kawan-kawan yang sanggup datang dari jauh (kL) semata-mata menghadiri majlis perkahwinan saya.. sangat terharu~ Thanx n Luv u Oooolllss T__T

Ok la.. Setakat tu je la review pasal pelamin.


Wallahua'lam

No comments: