Saturday, August 25, 2012

LUAH PERASAAN SEDIH!!

Assalamualaikum w.b.t

Mesti tertanya-tanya, awat sedih pulak. Raya sepatutnya happy la kan. Kenapa ye? Sedih sebenarnya tengok manusia zaman sekarang ni. Maksiat berleluasa. Anak-anak muda sekarang ni macam dah tak tahu hukum agama, tak tahu halal haram, tak tahu dosa pahala. Sedih tahu tak!! 

Lelaki bersentuhan dengan perempuan bukan mahram, hukum nya HARAM!! Dosa besar!! 

Kalau nak sangat sentuh, kawen je terus.. tunang pun tak menghalalkan sesuatu hubungan. So jangan melebih-lebih, peluk sana sini.. Haih!!


Saya taknak lah komen lebih-lebih, nanti tak pasal ter'mengumpat' dan otometik dapat dosa free.. K bye







P/s : Saya bukan nya baik sangat tapi at least saya tahu juga halal haram, dosa pahala.. Ilmu agama takde lah semantap mana pon, tapi saya bersyukur at least saya ada juga ilmu agama *terima kasih kat mak abah yang hantar saya ke sekolah agama sampai la universiti*


Wallahua'lam

No comments: