Friday, June 17, 2011

GAP 1 WEEK BEFORE STARTING NEW SEM..!! MOTIF??

Salam..

Entry ni di post bukan atas desakan amarah ataupun ketidakpuasan hati, cuma kebingungan dan ketidafahaman melampau menimpa 'dush' 'dush', satu persatu, ke dalam kepala otak aku ni... X mengerti apa motif dan tujuan di'wujud' kan gap 1 minggu cuti between Kem dan buka sem baru. Minta penjelasan!!!


*da abes guna ayat skema*

Aku bukannya apa, duk fikir pasal golongan KAMI yang duk jauh di pantai timur, utara, selatan.. (barat xde masalah kot!). Ingat dekat ke antara KL-Terengganu?? (8 jam perjalanan tahu x!!) Sangat penat k, duk lama2 dalam bas. Dan satu lagi, amatlah menakutkan dan menyeramkan *bagi aku la*, setiap kali naik bas ke KL. Hati berdebar2. Dalam hati x henti2 berdoa moga selamat sampai ke destinasi yang di tuju. Flight?? Oh sori...aku bukan anak orang berada.

Aku rasa membazir duit kot beli tiket bas 3x (Terengganu --> kL, kL --> Terengganu *ni untuk Kem* ~~~~ CUTI SEMINGGU~~~~ Terengganu --> kL *start sem baru*)

Jom kira2 jap :

1 tiket : RM 40.50
x 3 tiket : RM 121.50

Compare ngan *ni kalau buat sekali harung je...xyah de gap*:

1 tiket : RM 40.50

Jauh beza tuh..!! *ok, aku ngaku...bab duit2 ni memang aku strict dan berkira sikit!!*


Dah, xnak dah fikir pasal benda2 remeh temeh camni.. Kesian otak aku, kena dera. Kalau ada sesape yang boleh jelaskan, sile kan.. Chaw lu!!



Bye

2 comments:

azaHmaeL said...

pressure sore kot 8 jam dalam bas

eLyA said...

azah - huuu, tao xpe... x paham la aku...pening2...wuuuuuu @_@