Sunday, June 26, 2011

MOTHER KNOWS BEST

Assalamualaikum w.b.t,

Syukur ya Allah, still diberi peluang bernafas dan diberi kekuatan untuk meneruskan hidup hari ni. *moga masih ada peluang untuk hari esok, lusa dan seterusnya*. Hope today is better than yesterday!! ^^

Sepanjang minggu ni, banyak dugaan dan ujian menimpa dan Alhamdulillah, so far still mampu untuk bertahan. Teringat ada terbaca 1 artikel kat laman web [iluvislam.com] bertajuk 'Lagi sayang, lagi diuji' *nak tahu kisah selanjutnya, boleh refer web sana*.

Ok, kembali ke tajuk asal...

Seperti korang sedia maklum, beberapa hari ni, hati ni aku ni sangat2 rapuh..cepat sensitive..mudah terasa..*mesti korang bosan kan...asyik gitao benda sama je..suka hati aku la, blog aku!! >.<* Hari2 masa habis ngan terperuk dalam bilik, termenung *kadang2 nanges T_T*, x bergaul ngan orang luar, kurang cakap dan muka asyik sedih, moyok. Sehingga ada yang perasan perubahan aku yang boleh dikira sangat2 drastik. Mak abah risau tengok aku camni. Bertubi2 pertanyaan abah, samada aku ok ke x. Macam biasa, aku just senyum dan jawab xde pape. Tapi mak nekad *teros terjah aku*, there must be something happened to me!! Haih...mak mak...memang la... Gothel was right, MOTHEEEEEEEERRR KNOWS BEST!! *terngiang2 lagu tu kat telinga*. Memang ada something, tapi aku rasa it's better to keep it secret mom. Xnak mak abah risau sangat *Anak mak ni dah besar, boleh fikir sendiri, boleh selesai sendiri pe masalah pun*. Apa2 pun, sangat terharu sebab masih ada yang sayang dan ambil berat pasal aku. Thanks a lot mak, abah..sob..sob *errkk, sempena mother and father's day*.


Anyway, don't worry...everything will come back to normal...soon!! Hope for the best...InsyaAllah.. pray for me ^^.





Semoga kekuatan yang ada sekarang ni berkekalan supaya mampu untuk menempuh hari2 yang mendatang *hidup yang penuh ngan cabaran*. InsyaAllah..

Jazakallah. Salam




Bye...

No comments: