Saturday, June 25, 2011

IT HAPPENS AGAIN!!

"Ku sangkakan panas berpanjangan,
Rupanya gerimis... rupanya gerimis mengundang,
Dalam tak sedar ku kebasahan"

Sangat2 penat bermain dengan perasaan!! T_T





Wahai insan bernama teman *sape2 yang rasa dia kawan aku*, hiburkan la hati ni...but please, don't ask me why or what had happened to me. Just cheer me up. Really need u all right now...Huuuuwaaaaaa~ T_T






Could someone just lend me a friendly shoulder to cry on?.

3 comments:

azaHmaeL said...

kadang-kadang, menangis ni dapat ringankan fkiran kita, then kita boleh fikir dengan wajar. tp menangis kat Allah lagi membantu.

hope it helps :)

Jojoe said...

u can lend my shoulder ok... cheer up..xbest la eya sedih2...

Ndea said...

setuju ngan azah =)

setiap kali kite sedih, kite kena ingt yg semua tu dtg dr Allah. bukan dr org yg buat kite sedih tu. mksudnye, Allah nak tgk cane kite time sedih/susah. kite bgantung dgn Dia ke tak.

pastu tentang harapan. if we're putting our hope on people or things, we will always be disappointed. walau sekuat mane pun ikatan kite dgn seseorg tu. tp kalau kite berharap pd Allah, kite xkan dikecewakan.. insyaAllah =)

cheer up ela! [walaupun komen ni cam dah lambat hehehehehe xpe bleh gune lg di lain mase =D]